Wybierając się w podróż służbową rzadko planujemy pobyt pod kątem wyboru hotelu. Jedziemy coś załatwić, odnieść biznesowy sukces, a hotel w tym przypadku pełni rolę drugorzędną. Śpimy tam, gdzie firma nam zafunduje nocleg. Jeśli mamy trochę szczęścia, to trafimy do hotelu mającego świadomego kierownika, który jest w stanie zapewnić gościom optymalny wypoczynek, czyli wygodne łóżko za odpowiednią cenę.

Profesjonalne łóżka hotelowe najlepszym wyborem

Gwarancją dobrego snu jest bowiem wygodne łóżko. Jednak z uwagi na przestrzeń w pokojach hotelowych szerokość jednoosobowego łóżka zazwyczaj nie przekracza 80-90 cm. Dwuosobowe natomiast wynoszą ok. 120 cm. Szerokie łoża 160-200 cm można spotkać w drogich hotelach i apartamentach. Szczególnie domy wczasowe, nastawione przede wszystkim na liczbę turystów precyzyjnie dobierają szerokość łóżka do liczby mebli, jakie mogą się zmieścić w pokoju. Luksusowe hotele są nastawione na wysoką cenę za pokój i klienta, który chce zapłacić za wysoki standard.

hotelowe łóżka

Niemniej w domach wczasowych i motelach liczy się połączenie wygody z ekonomią. Niewielkie tapczaniki i łóżka jednosobowe zapewniają połączenie tych elementów. Niemniej zdarzają się także stelaże do spania wyposażone w materace. Ich jakość, podobnie jak i cena nie mogą być wygórowane, gdyż właściciel musi wyjść na swoje. Spanie ma być wygodne. Jednak wygodne wcale nie znaczy bardzo miękkie, ale o tym wie już większość z nas. Nauczyliśmy się, że materac ma amortyzować układ ciała. Nie każdy natomiast wie, a jeszcze rzadziej tego przestrzega, że gwarancją kojącego snu jest materac układający się do kształtu naszego ciała, a głównie kręgosłupa.

Materace z pianki termoelastycznej nie wytrzymują jednak stałego nacisku ciała osoby ważącej 120 i więcej kilogramów, stąd w motelach i pensjonatach najczęściej śpimy na materacach sprężynowych, ewentualnie połączonych z trawą morską. Hotelowe łóżka mają być  nie tylko wygodne, ale przede wszystkim wytrzymałe. To inwestycja z punktu widzenia właściciela hotelu, która ma się opłacać. Ma też wykazywać się troską o klienta.

Więcej informacji:

http://sembella.pl/produkty/lozka-hotelowe/